Juuul!

Nu snöar det för fullt! Mysigt mysigt. Jag dricker en kopp te och tittar på tv. Kikar även ut ibland och glor på snön.. ^^

Varit hemma idag. Heeela natten låg jag vaken, magen som vanligt. Men NU har jag garderat mig med 2 (TVÅ) tabletter.. Hoppas det hjälper bättre! Somnade runt halv fyra inatt och vaknade sju.. Fast sedan somnade jag om igen och vaknade vid ett. Imorn blir det iallafall jobb. Hoppas bara kissarna kan hålla käft inatt så man slipper ränna upp en gång i halvtimmen. Tror dom jävlarna är mörkrädda!! Skitkatter!

Jag har inte just nå vettigt att skriva om, förutom till Filippa.. : Tycker du om Amaretto?? Det smakar bittermandel! Du gillar väl inte ens doktor pepper. Inte för att jag inte vill ha hit dig, jag kan ju bjuda på nåt annat! :) Du får komma förbi imorn kväll då, eftersom vissa är ledig då. ♥

(Hon kommenterade förra inlägget...) Nää.. Nu ska jag slå av denna dumburk och sedan gå i säng. Blir en tidig kväll ikväll!  Poss!

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Jag har ingen aning om jag gillar de :p men allt med alkohol brukar slinka ner rätt så bra! :p Dr.Pepper smakar SKIT!

2009-12-15 @ 19:46:52
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback