Juulmat!

Då har man varit i Gnarp och käkat lite igen! Göttans! Vi åkte hem lite tidigare än planerat, med tanke på vädret.. Fan vad elak man blir när man åker på e4 och det inte plogast sedan förra veckan!! Vart går skattepengarna kan man ju undra!? Vi som betalar så mycket i vägskatt, ska inte vägen vara farbar då? Man kan ju tycka det.. På väg hem mötte vi 2 plogbilar som plogade i motsatt körfält, då var vi nästan i Hudiksvall.. Jag menar, 2 plogbilar!? Vi mötte en till precis innan vi svängde av också, men den körde med stålet i luften.. Stor nytta liksom! Usch, man blir ju elak! Sedan finns det ju diverse idioter efter vägen också.. En dåre som skulle köra om när det blev 2 körfält.. Problemet var att ingen kört där innan och det var liksom 20 cm snö där. Fan vad jag skulle ha skrattat om han kört i diket framför oss! Skulle nog inte stannat för att hjälpa puckot heller!

Har gjort en liten fruktsallad som vi smaskar på också. Har en massa frukt hemma som inte blir uppäten annars!

Såg att det var Anna Anka på tv.. Vet att många blir irriterad på henne, men istället för att slösa energi på nåt dylikt så gör som jag... BYT KANAL! Mina vänner blir nog förvånade över att jag inte skriver ett jääääättelångt inlägg över hur förbannad jag blir på henne, men just idag känner jag mig vääldigt positiv. Kanske skulle ha varit förbi hos Filippa och Tobbe nu. Dom hade nog blivit stolt över mig!!

Nu ska jag ligga på spikmattan ett skuss för tredje gången idag! Najjs bajjs!
(Ska ta ett glas vin också i min ensamhet...) *Pik till Filippa!!* ^^

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Jag hade gärna tagit ett glas vin med dig vännen, men det får bli en annan dag. Själv ska jag ladda inför imorgon då det väntas jobb.. PUSS

2009-12-27 @ 20:37:30
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback