Julgran!

Så, nu har vi äntligen fått upp en julgran! Det var ett h-vete att hitta en.. Det fanns inte en enda riktig gran att få tag på här i Hudiksvall.. Så efter mycket om och men så fick vi tag i en plastgran på ÖoB.. Den får duga, man måste ju ha en julgran! Den är nu klädd!! Jag hade en julgransstjärna men, den var lite för tung så den kunde vi inte ha. Då hittade jag en jätteful fågel i kartongen jag fick efter farmor, så den fick sitta där istället.. Här får ni en halvtaskig bild på den!



Ja, inte den vackraste, men nåt måste ju sitta i toppen..



Ja,  ni får helt enkelt vrida på huvet.. Den duger som sagt iår.. Lite tunn i mitten men annars så!

Nu ska jag lacka paket! Och dricka glögg såklart!

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Så fiin så! :D

2009-12-24 @ 11:06:41
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback