Gott Nytt År!!!

Nu har här städats! Det är rent och fint och luktar gott! Så nu är jag nöjd! Ska nu gå och duscha en snabbis och sedan ska maten förberedas! Det blir lax i ugn med dill och ris. En god kallsås till och en lite förrätt, snitt med skagenröra. Efterrätt blir glass, ost och kex och lite chips. Och alkohol såklart! Det blir nog bra! Vi har till och med köpt champagne! Så det blir en ordentlig skål iår!

Inatt höll jag på att börja grina, så elak var jag! Tre nätter har grannen nu spelat såå högt att man hör vilken låt det är! Bland annat "Tingeling".. Klockan var runt två på natten när hon började. Och det var fullt med folk som sjöng med i låtarna, en hel kör! Jag blev så förbannad så jag ringde till störningsjouren. Hon skulle skicka en vakt. (Från Securitas). Måste berätta hur det ser ut där jag bor. Lägger upp en bild.

(Dörren till höger är B, och till vänster är A. Trappuppgångar alltså!)

Längst upp till vänster står det : "Här bor Malin och Älsk." Längst upp till höger står det: " Här bor hon som poppar musik så man blir döv!!!"

Det är alltså 4 lgh på den översta längan totalt. det är den 3:e lgh från oss. När hon spelar så högt så man hör texten dom sjunger, då är det illa! (Usräktar bilden. Det var lite bråttom!)

Iallafall så kommer väktaren från Securitas. Han stannade vid en skylt, ungefär 50 meter från vårat hus för att se vart huset låg. Då hörde han musiken. Han gick in i trappuppgången "B" och längst upp till vänster så är det sånt oljud att när han ringer på så hör dom inte. Det slutar med att han får sparka på dörren för att dom ska höra! Det blir tyst iallafall. Han kommer upp till oss och sa att han förstod att vi ringt. Det var ett JÄVLA LIV sa han. Men nu skulle dom sänka.

Just nu håller dom på att poppa igen. Inte lika högt, men ändå enerverande! Men jag kan stå ut med det den här tiden på dygnet, men fan inte klockan två på natten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback