Goood Juuul!!

God jul på er allesammans! Jag har redan öppnat mitt paket från älskling!.. En Ipod Nano 8 GB.. Tack mitt ♥!!

Nu sitter den så fint på laddning.. Ska sitta där i 3 timmar så runt halv två så är den redo. Då ska det läggas in musik och sedan bär det av mot Gnarp. Kommer vara hemma lagomt till Kalle Anka, och klockan fyra ska vi äta mat hos mormor och morfar. Tyvärr kommer ingen tomte till oss iår, men han har redan lämnat alla julklappar! Så vi får agera tomte själva. Efter en liten julklappsutdelning så bär det av hem till Tjärnvik, då kommer P-A och Maria upp och vi byter julklappar där med. Lite familjespel och skratt senare åker nog jag och mitt ♥ hem igen till kissarna och julgranen och myser heela natten! Igår kväll spelade han till och med bingolotto med mig!! Debuten på fem år! Det var väldigt mysigt! Bingolotto, vin, cider, öl och ostkrokar!

Nu ska jag ställa mig i duschen, tror även jag ska lägga en ny ansiktsmask!

GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback