Fyyyy

Jag stinker klorin.. Nej, jag har inte tvättat mig i klorin, men jag har tvättat toan i det. Och tydligen så fastnar skiten i huden... Luktar som ett badhus...

Iallafall så har jag nu städat heeeela lgh.. Jag har till och med dammat karlns datorbord (vilket jag svor en ed på att inte göra, och det märktes att jag inte gjort det...) ... Faaan vad DAMMIGT! Säkert en centimeter tjockt.. Inte konstigt karln blir täppt i näsan när han sitter där!! Ja, nu är det iallafall rent.. Och det luktar så gott när man städat! Wonderfullll!!

Nu dricker jag en kopp java, dricker bubbelvatten och sitter här som en nörd. Ska slå på en bra film och glo på istället. Sedan väntar jag på att karln ska komma hem med alla pengar så jag kan köpa snus.. Sluuuuuut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback