Folk i överflöd..

Hemma från stan nu, och guud vad folk det finns i lilla hudiksvall.. Blir bara chockad! Skulle ju ha tittat på vad jag ska köpa imorn, men det blev inte av.. Hann aldrig in på någon leksaksaffär. Men älsk slutar klockan två imorn så vi hinner ta en runda då.
Älsk skulle även överraska mig med en julgran idag. Han stannade på OKQ8 där dom har sålt hur länge som helst. Men självklart var alla slut. Så jag HOPPAS vi får tag på en till imorgon! Vill verkligen ha en gran!! Så om det är någon som vet var man kan köpa en här i Hudiksvall så säg för faan till!!

Usch, nu är jag helt slut.. Har även tvättid klockan nio, så nu ska jag lägga mig i soffan två sekunder och vila ögat.

Kommentarer
Postat av: kendys

jag kör mitt race gumman =)

2009-12-26 @ 02:41:04
URL: http://kendys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback