Dusch, ansiktsmask, ångbehandling...

Vin.. Ja, det är min tisdagskväll 2 dagar innan nyår. Jag lägger numera ansiktsmasker minst, minst 2-3 ggr/vecka! Tycker det är skönt, och även att det har gett lite resultat. Och resultat är välkommet till min dåliga hy. Har börjat äta cilica(?) vet inte hur stavningen är men ni kanske fattar ändå. Får se om det hjälper något. Kör en kur nu på 30 dagar 4 tabletter /dag. Jag hoppas det hjälper. Har fortfarande inte släppt det där med solariet.. Usch, vad elak man kan bli för mindre.. Ska fan bryta mig in imorn! Har inte växlat så mycket pengar till solningen i onödan!  Får väl åka ner på stan annars.. Vägrar handla nåt och betala med tior.. Eller, skulle jag kunna göra.. Äääh.. Sol ska jag ha!

Nu ska jag gå och sova! Så jag orkar upp imorgon bitti. Sedan ledig fram till måndag. Skönt. Har nog fått smak av det goda nu när jag varit ledig i nästan 2 veckor! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback