Djupsnö och drivis...

Vet inte om det snöar här eller om det bara blåser snö från taken.. Tycker faktiskt det räcker med snö nu.. Det har kommit tillräckligt. Förresten är julen över, så nu får allt smälta bort om det vill!!

Inatt väckte min kära granne mig, halv tre på morgonen. Först vaknar jag av ett jävla liv i trapphuset.. Sedan en smäll.. (Hon och company går in i lgh..) Sedan börjar dom spela den heeemssskaaa låten "Tingeling"!!! (Har aldrig haft något emot den låten förrän nu!!) Och så höll det på fram mot halv fem kanske. Låg och smålura men vaknade av att en tjej tjoa och skrek.. Nää, att ha sovrummet vägg i vägg med en partypinglas vardagsrum är inget att rekommendera!! Men nu är jag vaken iallafall!

Faster ringde mig imorse. Det var kris på 7D. Dom hade ingen personal. Så jag får gå ut och jobba natt imorn.. Hmmm.. Var bara tur att jag tog ledigt på måndag.. "Det är väldigt lugnt där så ta med dig en bok eller nåt att pyssla med.." (Tack för att du köpte en iPod älskling.. Tänk om du gett mig den i födelsedagspresent istället..) Ja, det går nog bra. Får försöka hålla mig vaken inatt så jag vänder lite på dygnet. Har redan börjat lite smått med det, hoppas grannen partar inatt också bara!

Btw, kollade på sista Sagan om ringen filmen igår. Jag fattar inte slutet.. Dom har precis räddat världen, allt är guld och gröna skogar.. VAD gör Frodo och Gandlaf då? Jooo, dom döööör! FRIVILLIGT! Vad är meningen med det liksom!? Då hade dom lika gärna kunna gett tillbaka ringen till "evil eye" där.. Snacka irriterad jag blir på såna där filmer... Då var Paranormal Activity myyycket bättre.. Den filmen har iallafall en mening...

Nej, vilket värdelöst inlägg.. Skäms! Ska åka till mamma och pappa idag. Juulmat.. Tur att det är ett heeelt år till nästa jul.. Fast man äter ju samma mat på påsk.. Hmm.. Nu blir det duschen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback