Usch...

Ja, då har man klarat en dag.. Känner mig inte särskilt hungrig heller.. Det är ju skönt iallafall..

Idag är det bilbingo på Hagmyren. :) Så nu vill jag vinna! Får väl se, drömma kan man väl antar jag..

Nu ska jag gå och duscha.. Sedan ska jag nog göra en kopp te.. Sedan får vi se vad man tar sig för. Ingen energi just.. Men men!

Uppdaterar senare! PoK!

21.38

Jahapp, då var det roliga över. Kom hem från bilbingon för en stund sedan.. Utan pengar.. :( Men mamma och Maria vann iallafall! Så lite roligt blev det då! :)

Nu så skulle jag hämta telefonen och snusdosan i köket.. Då trampade jag på en glasbit.. :( Jag lade foten på bordet och tittade och då såg jag en skärva som ja petade bort.. Trodde det bara va den så jag liksom drog hårt med fingret över foten och självklart var det en till bit som tröcks ner ännu djupare då såklart.. Så då kom blodet... Usch.. Hatar glasbitar! Fast jag fattar inte hur den hamnat där! Ett glas som vi har tandborstar i gick sönder imorse, men det var i badrummet.. :/ Så hur glasbitarna hamnat i köket, det vet jag inte! :P Men men.. Nu är den ute och jag grinade inte! :)

Nu ska jag mysa i soffan, ska göra lite te. Längtar inte till imorn då jag ska laxera.. :( Usch.. Hata undersökningar som har med laxermedel att göra! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback