Stugan.

Hej.

Idag åkte jag, mamma, brorsan, syrran och hennes karl ut till mormor och morfars stuga. Mamma plockade blåbär och jag tyckte hon kunde dela med sig, men det gjorde hon inte. Brorsan, syrran och karln hennes fiskade, men bara brorsan som fick fisk. En lite fjuttig abborre bara.. :) Haha!  Jag slappade bara inne i stugan med tv. Var bara skit på den också men det är skönt att vara ute vid havet. Man blir avslappnad på nåt vis. :) Funderar på att låna stugan deras, bara jag och älsk♥ en helg. Vore mysigt!

Jag vill bara komma bort! Bara lämna alla bekymmer bakom mig! Även om smärtan är ofrånkommlig så får man ändå ladda om på nåt vis! Jag vill bara försvinna ett tag. Igår sa älsk♥, tänk att bara tanka bilen, dra ner till Stockholm och sova hos din moster, sen åka hem. Bara en sån sak, att bara försvinna även för en dag. Det behöver inte vara länge, det kan vara en dag eller två! Bara få rensa tankarna! Just nu står mitt liv stilla! Det känns inte som jag lever. Mitt liv har gått på tomgång sedan januari, sedan operationen och pankreatiten.. Jag har inte levt. Det känns som att nästan ett år har slösats bort av mitt liv. Jag har missat denna tid, min ungdom. Snart är jag gammal, så känner jag. Jag måste få göra något! Även om älsk♥ sa så där igår, så känns det som att när det väl kommer till kritan, så vill han inte. Jag sa att jag tyckte vi åker till Stockholm nästa vecka, då kommer han med bortförklaringar om att däcken är så dålig. Jag säger att det går tåg, men då svarar han inte! Jag vet inte varför, men hur som helst så måste jag få komma iväg! Med eller utan honom! JAG måste få rensa mina tankar, få ladda om på nytt! Känna att JAG lever! Annars kommer jag att bryta ihop! Jag måste få göra något! Med eller utan honom! Så är det bara. Tycker det är så himla dumt att inte göra något nu när vi väl har råd med det! Men det är väl dumsnålheten antar jag. Men det bara måste hända nåt! Jag vill inte ens tänka på vad som kommer hända annars!

Snart är det Sättna, dragracing. Jag vet inte om mamma och pappa ska låna en husvagn och sova där över helgen, men isåfall fick jag också göra det! Känns skönt. Då får jag komma iväg iallafall! En helg. Får se vad älsk♥ säger, nej antar jag som vanligt, men men. Då får jag tid att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback