Sista dagen.

Idag är sista dagen med fasta! Känns ganska skönt att veta att imorn ska jag äta på McDonalds det första jag gör när jag kommer ut från sjukhuset! :) Fast nu säger jag sådär, och så slutar det med att jag blir inlagd eller nåt. Nej. Jag SKA äta på Donken! Isåfall får mamma åka ner och köpa med sig mat åt mig! ;)

Idag ska jag också laxera.. Hmmm... Vet inte, men är inte så laddad för det! Men men, det måste göras och det är för att jag ska få reda på vad som är fel så, jag gört! Det går säkert bra! Om en halvtimme får jag varken äta något flytande eller dricka något fram till 20.00 ikväll. Klockan 16 ska jag börja dricka Laxabonet, 4 liter på 4 timmar. Sedan får jag dricka igen. Det går nog bra! Jag har ju alltid älsk♥  och mamma♥ som stöttar mig!

Nej, jag funderar på att klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas. :) Sedan kanske jag ska ta och städa lite här. Innan det börjar! Då blir det nog inte mycket gjort! Ska bli så jävla skönt att få det överstökat!!

Älsk♥ jobbar förmiddag hela veckan! Stackarn, och jag vaknar inte ens och säger hej då till honom innan han åker på jobbet. :( Jag är inne i en trötteperiod som sagt och då är det ingen mening att ens försöka väcka mig eftersom jag somnar lika fort. Men det gick tydligen bra ändå. Han ringde och väckte mig imorse runt nio. Fast jag klev upp tio. Snoozade ett tag också! :)

Till helgen åker Filippa min vän till Turkiet! :( Fy fan.. Jag vill också åka! :P Hon får sola, bada, dricka sprit och ha kul för mig också! :P Så är det! Så vi ska ses nu nån dag i veckan innan hon sticker! Hoppas hon har roligt nu! Det är hon värd! ♥

Skulle även träffa Maria vännen idag, men det gick inte så bra! :( Så vi spika ny dag, onsdag! Så då jävlar ska vi ner på stan! :) Hoppas du inte har alltför tråkigt idag nu då! ♥

Nej nu ska jag byta om! Uppdaterar kanske ikväll om jag kan slita mig från toan! 8|

PoK!

Ja, då har det börjat.. Även att det smakar som att dricka havsvatten.. Suck.. Jaja.. Bara 3 ½ liter kvar då.. Hmmpff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback