Seg dag..

Idag har varit en seg dag! :( Hatar måndagar, av någon konstig anledning.. Kan vara för att jag vet att Filippa just nu är i Turkiet där det säkert är jättevarmt och solsken hela dagen, dricker paraply drinkar och blir brun.. Här sitter jag och fick inte ens se finalen på Sättna.. :P Positiv jag känner mig idag.. ;)

Ringde iallafall vaktmästaren idag, eftersom det blev en mindre översvämmning när älsk♥ duschade igår.. Även att det är stopp i köket också. Men nu är det löst! Efter mycket om och men. Men det gick ju, och äntligen kan jag diska som folk! ;)

Bror var också hit, han kom med min väska som jag glömde i husvagnen igår, och med cykeln som jag tog med till Sättna i helgen. Var ju först tänkt att vi skulle stå en bra bit från banan, men vi fick flytta in husvagnen på området och då behövde vi inga cyklar ändå! ;) Men nu har jag fått min egen tandborste och mitt smink. Så nu är jag nöjd. Bror köpte även skor idag, så jag följde med honom ner på stan. Ett fynd hittade vi, Puma skor för halva priset så dom kostade bara 400. Han verka nöjd iallafall! ;)

Har nyss ätit mat, sitter nu och njuter av en kopp kaffe. Kollar lite på Simsons också. Ska glo klart på det. Skriver mer imorn!

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback