Orkar inte...

Göra ett piss... Jag är så himla trött! Ändå sedan älsk♥ åkte på jobbet kl 14.30 så har jag legat på soffa och kollat på Simpsons på datorn.. Jag var på ICA en snabbis och handlade lite nödvändigheter, sen åter till soffan. Nyss gjorde jag iordning korvstroganoff till imorn. Mår illa bara vid tanken på mat.. "/ Så det var tufft att laga iordning den.. Men men.. Älsk♥ ska ha med sig matlåda imorn så vad gör man inte? :)

Jag fattar inte, det känns som att all min energi har läckt ur min kropp.. Jag har ingen ork alls! När jag väl tar mig för någonting så är jag helt bortdomnad i huvudet och vill bara lägga mig igen.. Usch.. Igår när jag kom hem från jobbet så ville jag bara lägga mig ner och gråta.. Så trött var jag! Så jag lade mig på soffan och sov till älsk♥ kom hem, då jag bytte plats till sängen. Sov där till klockan 11.30 idag, då älsk♥ kom in och smekte mig på ryggen.. Inte helt fel sätt att vakna på! :) Men jag önskar ändå jag hade mer energi, jag känner en sån helvetes press på mig att jag måste jobba! Jag bara måste jobba för att vi ska kunna överleva! Men jag orkar inte! Jag känner att kroppen säger ifrån! Jag tog ut mig för mycket nu i juli månad. Jobbade för intensivt mot för vad jag egentligen orkade med! Det känner jag nu.. Men det kommer inte vara roligt när jag inte får någon lön i september.. "/ Om jag kunde få vinna på triss eller nåt, en mille eller två. Slippa pressen! Slippa vara orolig för alla räkningar, för om hyran ska kunna bli betald i tid m.m m.m.. Usch och fy fan för pengar! Inte roligt när man är sjuk och inte kan jobba! Vart fan vänder man sig då? Som arbetslös!?

Katterna härjar runt, dom fick lite falukorv av mig när ja lagade mat så dom fick väl en energikick nu antar jag... Så nu har jag att lyssna på hela natten.... >.<

Imorn är det bilbingo.. Näst sista gången nu så jag måste faan pallra mig dit! Skulle få åka med mormor och morfar dit och hem och det tackar man inte nej till! :) Gratis skjuts! Får se, kanske får övningsköra också! ;) Om jag inte är dötrött såklart!

Mamma och syrran ska in till stan imorn för syrran ska klippa sig för förmodligen andra gången denna månad... >.< Och fler lär det bli! Klippoholic... ;) Får se om man lyckas locka upp mamma på en kopp kaffe innan hon åker hem. :)

Nu ska jag kolla på lite Family Guy! Sedan ringer älsk♥ när jag ska köra igång lite ris, så han kan äta direkt när han kommer hem! Annars vill inte jag vara med honom, ett jävla humör när han är hungrig! Så det är bäst att ha den klar när han kommer! ;) Ska göra lite te nu och bara mysa, kanske sova en stund om jag känner mig själv rätt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback