Munsår!! :(

Ja självklart ska ja åka på munsår.. Undra vad som är pågång nu då.. :( Hmmm.. Fy vad tråkigt..

Idag blir de slapp till tusen! Jag har ingen ork att göra någonting!! Känner mig helt tagen fortfarande efter gårdagens bravader.. "/ Uscha, kan inte förstå att man kan bli så trött över egentligen så lite..Det är ju inte hela världen, men det känns som att min kropp saknar all näring den ska ha! Så ja är jättesugen på Loka/Ramlösa pga mineralerna och salterna antar jag. Sedan är ja sugen på sött, surt, salt m.m... Usch, skulle kunna äta vad som helst. Men det straffar sig! :(

Nej, nu ska jag lägga ikull mig på soffan ett tag. Får se om det blir någon film idag. Blir nog ett antal! ;) Hörs senare!

21.47

Mamma, pappa och Emil var förbi och åt kladdkaka, dock en misslyckad variant, men men. :P Tanken som räknas.
Dom skulle hämta syster på tågstationen som kommer upp för att jobba. Hon bor i Uppsala. Så då åkte dom in tidigare och fikade här. Trevligt med lite sällskap.. Känner mig på lite taskigt humör. Tror jag ska gå och lägga mig snart och hoppas på att jag vaknar på rätt sida imornbitti. Funderar över vad man kan hitta på imorn. Jobbar kväll på tisdag och har tvättid klockan nio. Så jag kan inte åka till mor och far och sova där. Men kanske kan åka förbi över dagen bara. Får höra med mamma hur hon jobbar. Hoppas på att hon är ledig. Vill se hur det blev i vardagsrummet. Sedan är jag lite sällskapssjuk också!
Imorn blir det iallafall arbetsförmedlingen. Usch. Gruvar mig. Men vad ska jag göra då? Har ju ingen inkomst när jobbet slutar. Bara några få extraturer. Om jag har en himla tur så att säga. Får väl se vad dom säger. Känns inte som nån större mening att söka en massa jobb när jag vet att jag ska plugga vidare till våren.. (Om jag kommer in såklart, vilket jag hoppas!) Ja, det slutar väl med att man får flytta långt bort, blir fast på ett äldreboende och jobbar där i femtio år.. (nu får jag mardrömmar inatt!!) Nej, fyfan! Helt fel ände av livet för min del! Vill vara i den andra änden helst, så nära det bara går iallafall! Även om det inte är så roligt alla gånger heller, men det känns ändå som att det är rätt för mig!

Nu ska jag kolla på någon film tror jag. Vet bara inte vilken än! Ska leta runt lite! :) Hörs något mer imorn bitti! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback