Mulet...

Hej.

Idag är det inget fint väder... :(  Jag vill ha solsken!! Men men.. Finns tyvärr inget att göra åt!

Idag är det bilbingo på schemat! 17.45 tror jag det börjar! Såå rooligt! :) Hoppas det inte regnar bara, så svårt att höra när dom ropar numren.. :P  Får se om mamma ska åka, annars pratar jag med mormor och morfar, dom ska säkert dit så då åker jag med dom! :)  Ska dit iallafall! Försöker övertala älsk♥ om att åka dit han och jag, men det kommer nog inte hända, inte denna säsong iallafall! ;)

Sovit så skönt inatt! Heeelt underbart! :) Inte vaknat en enda gång av att jag har haft ont eller så, så skönt att få vila ut. Hoppas det blir fler nätter!!

Nu ska jag gå och duscha! Göra mig klar för dagen. Kanske åker vi ner på ÖB för att kolla om dom har några katträd där. Dom skulle beställa hem. Hoppas! :)


PoK!


22.17

Ingen bingovinst! Men mamma och Maria vann, 695 kr för att vara exakt! Men dom delar på den summan, så runt 300. :)
Nu sitter Spruffs på min axel och tussar för fullt.. Va fan ska man göra för att avvänja honom?? Herregud..

Har städat inne på toan, i köket och lite i vardagsrummet. Så nu är det ganska fint här. :)

Imorn blir det jobb på ortopeden. Får se hur de är, har aldrig provat, men kan tänka mig att det är mycket äldre.. Men men!

Ska snart sova, tror jag ska göra en kopp te! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback