IKEA...

Hallojj!

Idag har jag och mor varit på IKEA och handlat! Även att jag fick ta älsk♥s kort! :) Men handlade inte så mycket ändå!

Sitter nu hos mor och far, med min irriterande lillebror hängande runt halsen på mig! :P
Ska åka 21.55 bussen hem ikväll, älsk♥ slutar inte förrän 24.00...

Imorn ska vi åka till IKEA igen! :) Kanske handlar mer då! ;)

Uppdaterar när jag kommer hem!
PoK!

23.20

Kom hem för en stund sedan.. Måste inreda lite med sakerna jag köpt idag! :) Soffan blev jättefin med nya kuddar, kanske köper fler imorn, dom var ju så billig! Skulle vilja ha åtminstone 2 till! ;)
Köpte även en kattunnel åt missarna, och det märks! Fan vad dom leker med den! :) Även att det är prasseltyg så man lär ju få höra det där prasslet hela natten, men det är bra att dom har nåt att roa sig med så dom slipper sitta och skrika utanför dörren hela natten! ;)

Imorn ska jag och älsk♥ åka in till Sundsvall igen! Blir nog IKEA imorn också! :) Fyy vad roligt det är att gå runt där! Älskar verkligen IKEA! Skulle vilja köpa ett vitrinskåp och en skänk där och ha i vardagsrummet! Skulle passa skit bra! Då kan man även köpa vinglas m.m och ha i vitrinskåpet. Ska diskutera med älsk♥, det lär ju gå på en tusen kronor bara dom två sakerna.. Får se om jag får tillåtelse! ;) Men det tror jag nog.. Han sa då jag fick handla hur mycket jag ville! :P

Imorn blir det även grillning hemma hos mor och far, efter IKEA. Ska bli gott, men vi får se hur det går med magen! Är så himla illamående hela tiden! Usch.. Vet inte jag var detta ska sluta!

Har iallafall kännt att det varit en bra dag idag! En mysdag med mamma♥! Helt underbart, bara komma iväg över dagen! Det har verkligen gjort tokmycket med mitt humör! Det har kännts som att idag så var det värt att leva! Hoppas det håller i sig! :)

Ska jag flugor och mysa ner mig i soffan nu! Tittar på Extrem Överlevnad på Discovery! Hörs mer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback