Hemma igen.

Ja då var man hemma igen då. Så synd att säsongen är över.. :( Känns riktigt jävla tufft alltså!.. Men men, det går nog fort så är den igång igen!  ;)

Iallafall så var det en spännande helg! Riktigt trevligt faktiskt! Fast det var synd att det alltid ska regna på finaldagen! Vet inte, men jag tror aldrig dom kört en final riktigt!?Blir så tokig! Så jävla synd att det ska behöva regna!

Iallafall så har jag och pappa kommit på att jag ska köra hans Barracuda nästa år! ;) Får väl se hur det blir med den saken, om han har tid att skruva. Men det vore riktigt kul! ;) Vore roligt att prova iallafall! Fast jag är lite farträdd, men det får man väl helt enkelt vänja sig vid. Sedan är det inte så farligt när jag själv kör, det är värre när nån annan kör! ;)

Och jag har iallafall kommit fram till att min frihet är över... >.<  Kan ju för faan inte lämna karln ensam en helg utan att det ska hända något.. Karljävlar!!!

Uppdaterar mer imorn, helt slut nu! Det var en lång dag i väntan på solen som aldrig kom! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback