Fredag.

Ja inte vet jag.. Det är väl inget speciellt med att det är fredag. Bara skrev så! :)

Nu på morgonen har jag kollat på filmen Män som hatar kvinnor. Fan vad irriterande det är att jag har läst boken! Hade ju kunnat väntat med det och läst den nu efteråt, men nej då! Tycker det var som en trailer till boken bara. Allt braiga har dom ju tagit bort!  :( Men men. Den var ganska sevärd ändå. Får väl ta och lugna ner mig med bok nr 2 så filmen hinner komma ut innan jag läst klart. :) Hah, som om det skulle gå...  (-.-)

Nu ska jag klä på mig, gå ner i tvättstugan, diska undan, och dammsuga och torka golv. Det var ett tag sedan, och när Spruffs (som är svart) börjar bli helvit kan man säga att det är dags att dammsuga igen. ;) Ska få det gjort idag, så jag slipper ha ångest hela helgen över att jag skjutit upp det hela tiden! :) Standard.

Nej, nu får det vara bra för tillfället. Ska klä på kläder så det inte blir som igår. Jag satt fortfarande i pyjamas klockan halv tre. Dagarna blir så korta av någon anledning! ;)


Ja, iallafall så ringde jag sjukvårdsrådgivningen idag.. Mmm.. Eller hur.. Vilka idioter. Det var som så att jag blödde från tarmen, men hon bara fnös och sa att det var ingenting att oroa sig över. Men jag menar, om man har dom problem med magen som jag har så oroar man sig för varje lilla symtom. Jag har blött förr också, men idag reagerade jag över det för första gången. "/ Klart man blir orolig när det var ganska mycke som kom.. Men ja. Det var då INGENTING att oroa sig för..

Nu har jag iallafall varit på ICA och köpt snus. Mmm. :) Men det har då inte blitt städat här idag! Usch.. Nej det får bli nån annan dag. Ska sluta säga att jag ska städa, det är då det inte blir! ;)

PoK!


Vill bara meddela att mina katter skiter så jävla illa att dom inte går på kattlådan och pissar därefter... Jag är så jävla förbannad på idioterna så ja skulle kunna kasta ut dom från balkongen och låta dom springa iväg och helst bli överkörd! Jag har nyss stått och handtvättat en korg med tyg inuti, korgen och varit tvungen att kasta massa tidningar.. Jag skulle inte ha några som helst problem med att kastrera dom själv här hemma. Med en osthyvel! HATAR KATTER! Vafan skaffa ja inte hund istället för?! Usch! Död åt katter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback