Fastar...

Jaa.. Då inleder man 3 dagars fasta. Enbart flytande, soppor m.m... Men om det är t.ex. kött/frukt/grönsaker i soppan så måste jag sila bort det.. Inga mjölkprodukter eller nåt sånt.. Te och kaffe går bra, men utan mjölk/grädde.. Hmmm.. Hur gott blir kaffet då? Fast jag fuskade lite imorse.. Tog jättelite mjölk i kaffet.. Första dagen spelar nog ingen roll. Köpte te nu när jag var ner på ICA.. Jättegott citronte. Så hädanefter blir det te. Köpte också Fagerströms karameller.. Som jag kan suga på. Annars hade jag inte klarat det.. :)

Jag vägde mig också imorse.. - 11 kilo.. Och jag fattar inte hur! Jag vet inte, men nu den senaste tiden har jag ätit mer godis och onyttigt än innan och ändå går jag ner.. DET om nått måste väl vara ett tecken på att något är fel!? Min kropp tar inte upp någon näring helt enkelt. Men på tisdag blir det ju koloskopi och då hoppas jag faan att dom ser nåt! Jag tror att det är Chrons som sagt och då kan det missas på en sådan undersökning. Men dom ska ta en biopsi också, så förhoppningsvis hittar dom nåt på den då om dom inte ser nåt under undersökningen..

Igår var jag och älsk♥ till Sundsvall, Birsta och shoppade loss totalt! :) Det var så himla roligt! Att kunna köpa lite halvt onödiga saker som man egentligen inte behöver, men som man köper bara för att man har råd! :) Love It! ;) Nej men, det var en jättemysig dag, bara jag och han jag gillar så himla mycket! :) Helt underbart! Avkopplande för min del! Att få tänka på annat! Sedan bar det av till mamma och pappa där vi grillade fläskfilé! Hur gott som helst. Min magsäck är ju inte stor just nu eftersom jag ätit mindre och mindre mat, men igår kände jag nästan hur det blev bristningar i den! :) Det var så gott! Men straffade sig senare, men det var det värt! Eftersom jag inte får äta nu på 3 dagar så fyllde jag på bra nog igår istället så jag överlever.. ;)

Nu ska vi åka till Knoppe.. Älsk♥ och Magnus ska fiska och jag ska ta med datan och titta på film och spela sims under tiden! Bara slappa! :) Det är så fint väder så det blir till att sitta utomhus idag! :) Vet inte, men det kanske blir en tur till mamma och pappa på hemvägen. Får se vad klockan blir!

Måste bara tillägga att jag köpte världens fränaste nagellack igår också! ;) Tokrosa och alldeles, alldeles underbart! ;) Me Like! :)

Uppdaterar kanske ikväll, om det hänt nåt nytt vill säga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback