....

Jag orkar inte skriva något. Natten har varit hemsk, har bara vänt mig hela natten, haft ont, frysit/svettats vart annat. Usch. Hoppas denna natt blir bättre!! Även tvättid just nu. Och jobb ikväll. Ja ni.. Vad ska man säga? Att jag inte orkar är nog det rätta ordet. Men jobba behöver jag efter gårdagens besked! Kommer aldrig med tacka nej till ett jobb. Och jag kan nog säga med säkerhet att detta inte varit ett så stort problem om jag bott hemma. Men nu gör jag inte det och måste klura ut ett sätt att försörja mig på tills jag börjar plugga. Och med min tur så kommer jag säkert inte ens in... DÅ får jag ett bryt. Då vet jag inte vad jag gör! Men jag är inte så stark som jag tror att jag är. Jag klarar inte pressen av pengar! Jag bryter ihop när det kommer en månad som man knappt kan handla mat.. Usch nä fy fan! Jag vet inte hur vi ska klara detta! Helt ärligt.. Vi får väl se vad som händer.. :(

Nej. Jag vill helst gå i ide.. Bara sova tills denna ekonomiska kris är över och till det att jag börjar plugga.. Så jag slipper allt skit därimellan!

Ett väldigt positivt inlägg idag. :) Men jag känner jag orkar bara inte. Jag är trött, har ont, svettas/fryser vart annat. Så idag är ingen bra dag! Men jag ska jobba! Även om jag bryter ihop så ska jag tjäna pengar!

Nu ska jag ringa min älskade mor♥! Som hjälper mig med allt! :) Love ya!

Hörs..

22.44

Kom hem från jobbet för en stund sedan, usch säger jag bara. Det var lugnt när jag kom men när jag gick hem var det kaos! Och det jobbigaste är att jag ska tillbaka imorn bitti!! :( Nej, men som sagt är det värt pengarna, och jag ska inte klaga! Jag hade kunnat varit utan jobb också..
Pratade även med mamma♥ nyss. Hon hade kört på ett rådjur..:( Usch vad hemskt! Men dom visste inte om den klarade sig, den hade suttit i diket en stund, sedan sprungit iväg, så dom vet inte om den bara fick en chock/hjärnskakning och inte kunde gå, eller om den brutit nåt ben eller nåt så den måste avlivas. Man får ju hoppas på det första! Dom hade iallafall ringt till nån som skulle spåra den sen då och se hur det var. Men det hade inte blivit några skador på bilen, och hon körde sakta, så sannolikheten är ju att den klarat sig ganska bra. Bara knuffat till den lite. Men för säkerhetsskull spårar dom den ju så den ser hur det står till, så den slipper lida. Ja, tur att det inte var värre!

Iallafall kände jag hur luftstrupen snörde ihop sig idag när jag såg sjukhuset. Jag VET att jag inom en snar framtid kommer hamna där igen! Med den smärtan jag fick igår efter att jag ätit så är det inte länge kvar.. :( Usch, tänk om dom kunde komma på vad det var! Jag förstår inte varför dom inte gör mer än vad dom gjort!? Jag menar, öppna upp mig och kolla då! Det kan ju vara sammanväxningar på tarmarna som inte syns eller ja, vad som helst! Jag vill bara ha ett svar! Igår bröt jag ihop och bara grät för jag inte orkar något mer! Jag är så trött på att ha ont, på att inte kunna äta som folk! Det tär på en kan jag lova! När jag får jätte ont känner jag bara att det vore fan bättre om jag fick dö! Och jag är helt seriös! Det är en så fruktansvärd smärta!! Och jag klarar inte av den mycke längre till! Det är därför jag kommer hamna på sjukan, dom kommer skicka mig på psyk för dom tror jag är hypokondriker! Nästa gång jag ska på läkarbesök så ska jag be att få journalen utskriven så jag kan läsa vad som står. Fast jag tror mamma ska få läsa den. Jag kommer stämma dom om dom stämplat hypokondriker i journalen! Nää, fyfan! Usch, orkar inte tänka ens! Nu ska det bli sängdags för min del, och jag ber till högre makter att jag får sova denna natt! Inge mer sömnlöshet!!

Puss och godnatt på er alla! Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback