En RIKTIGT BRA dag! :)

Oj oj oj, vilket flyt jag haft idag!! :) Jobbat som sagt, visst var det mycket, men tiden går desto fortare då! ;) Var ner med en pat på öron op idag och när vi kommer dit så blir jag erbjuden jobb! ;) MY GOD! Turen har vänt! Visserligen vet jag inte om det är som timvik eller nåt sånt men jag menar, jag tar allt jag kan komma över just nu! :) Dom behövde folk redan nästa vecka, och gud vad jag ska tacka ja till det om jag blir tillfrågad!! :) Herregud, det känns som att turen vänder lite! :) Oj oj oj... Hoppas det håller i sig bara! :)

Jobbat idag då, kom hem för ett tag sedan, och nu blir det en tupplur. Fick även en helt underbart efterlängtad lön på 13000 denna månad som slinker in på kontot imorn! :) Helt underbart! :P Nej, ska skriva lite mer sedan! Är i extas nu så jag måste varva ner lite! ;) PoK!


22.44

Ja, efter inte en timmes tupplur utan 2 så vaknade jag. :) Jättehungrig.. Så då kokade jag korv och åt korv med bröd. Det dög i men jag vet inte ja. Fick ont som vanligt. Men jag känner nästan att jag inte bryr mig längre. Jag har vant mig så mycket så jag reagerar inte så mycket. Längtar till den dagen jag får något besked på vad det är, även fast den dagen känns väldigt långt borta.. :(  Jag ber till GUD att det ska lösa sig snart! Doktorn ska ringa mamma imorn em. Så jag hoppas vi får någon klarhet i det hela..

Nu ska jag snart sova. Jobbdag imorn. Tycker det är roligt så det går ganska bra! :) Imorse vaknade jag med panik för jag trodde klockan var tio över sex och bussen jag tar nu när det är brutalpunka på min cykel går tjugo över. :) Men klockan var bara halv, så det var skönt! Jag blev pigg iallafall! ;) Hoppas på en bättre natt än dom 2 senaste.. Vet inte varför jag får ont, tycker nästan smärtan i allmänhet har ökat.. Nej, nu ska vi prata positivt! Det har ju varit en sån bra dag idag! :)
Är så glad över det där jobberbjudandet så det är inte klokt! Det är PRECIS vad jag behöver just nu! Lite tur, att oturen vänder en aning iallafall! :) Och är det inte bara timmar utan ett vick på vi säger 3 månader så kan jag ringa abf och avboka alla mina träffar där m.m. Det skulle kännas så skönt. Tycker det är riktigt jobbigt att gå dit! Jag håller alla tummar och tår jag har att jag ska få det där jobbet! Även om det är timmar eller vikariat!!! :)

Gnatt Gnatt sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback