Du skall döden dö!

Nähä?! :) Varför säger man så? Det är väl helt uppenbart att när man dör så dör man?   Ett annat uttryck som också är lite knäppt är " Vad gillar du den här?" Till exempel.. I filmer säger dom nästan alltid så! Typ innan nån åker på en smäll. Det är så fult uttryck! Haha!

Idag har jag en till tråk dag.. Och tro på fan att jag inte städa igår.. Självklart.. Så det är fortfarande ogjort. Men idag måste jag gå ner i tvättstugan och hitta en tvättid. Helst idag eftersom dom söta rara små kattungarna har pinkat på bl.a. badrumsmattan.... >.< Så trevlig är dom. Så det blir tvättidsjakt idag!

Och en del städning skulle inte heller skada, men vette fan om ja orkar! Idag tänker jag vara ärlig! ;)

18.55

Gaah! Vad ska jag göra? Nu har jag iallafall diskat undan berget som stog på diskbänken, gjort rent ugnen, strykit en duk till vardagsrumsbordet, ja, det var nog allt.. ;)  Har iallafall fått undan lite här hemma. Jag gör ingenting på dagarna fast det finns hur mycket som helst att göra! Sedan sitter jag och skäller över hur lite det finns att göra! ;) Ja.. WICKED! ;P

Iallafall så fick det rinna undan i avloppet i tre hela dagar.. Nu bubblar det upp igen! Visst, vaktmästaren sa att det var veka rör, MEN VA FAN! Detta är väl lite överdrivet?? Ska det vara såhär? Då får dom fan sänka den skyhöga hyran, eller byta avloppsrör! FFS... Får damp på denna lägenhet också snart! (-.-)

Nu ska jag städa lite i sovrummet, byta sängkläder och sedan byta gardiner! ;) Vet inte av nån annan än mig som byter gardiner säkert 2 gånger i månaden! ;)  Men jag lessnar väldigt fort på saker och ting, och ingen har väl dött av lite ombyte? ;)

Prupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback