Dragracing!

Idag är det äntligen Sättna! :) Finalerna i Dragracing! Fy fan vad jag har längtat!!

Ska åka med bussen som går 8.15.. Ska även ta med cykeln eftersom vi ska sova i husvagn där uppe och det är en bit till race banan. Då är det smart med cyklar! ;) Så nu blir det husvagnssemester! :) Tar med mig datorn också, och vi hoppas det finns el till husvagnen där så ja kan ladda den! Får väl se! :) Uppdateringar blir det iallafall! Och så vill jag att alla ber om att det blir solsken hela helgen! Inte en droppe regn vill vi ha! Så vi för en gångs skull kan se hela finalen!


Igår var jag och tjejerna nere på stan och shoppade! :) Vann 1000 kronor på bilbingon i onsdags, men nu är dom slut! :(  Men men. Fick lite kläder m.m, så jag är nöjd!  ;)

Nu ska jag göra mig klar! Uppdaterar lite senare när vi kommit på plats! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback