Då var undersökningen klar och...

Det var nästan det värsta jag har varit med om! Alltså, HERREGUD, vilken smärta! Jag trodde jag skulle dö! Men som tur var så var mamma♥ med! Gud, det finns inga ord som beskriver vad glad jag är över att du var med! Visst var det jobbigt för mig, men det var jobbigt för dig med! Medan jag låg och skrek så kommer jag ihåg att du sa att du gärna bytt med mig. Alltså.. Nej.. Jag kan inte beskriva! Tack mamma! Jag älskar dig!!♥

Iallafall så kom vi dit till elva. Jag fick byta om till en rock och strumpor. Sedan bröt jag ihop. Jag började tok grina och var hur nervös som helst. Då kom sjuksköterskan och hon var verkligen jättegullig! Tur att det finns vissa på detta sjukhus som är änglar! Jag fick gå in i undersökningsrummet och lägga mig på britsen. Hon tog mitt blodtryck som låg på 120/90. Lite högt undertryck. Puls 100 och saturation 100. Sedan satte hon en nål och efter det kom läkaren in. Han såg väl hur nervös jag var och ordinerade en hästdos lugnande och smärtstillande.. Sedan började undersökningen.. Det gjorde så jäävla ont! Det går inte att beskriva! Det kändes som om han tröck igenom tarmen med det där endoskopet.. Jag trodde jag skulle dö! Mitt upp i mitt flumm så hade ja grinat och frågat läkaren om han fick dåligt samvete! Vet inte varför men jag skulle då fått det om det hade varit jag som var läkaren! Nej.. Jag gör inte om den undersökningen igen!

Iallfall så såg dom inget ovanligt.. Och nu ger jag upp! Jag orkar inte jävlas nå mer.. Det står förmodligen hypokondriker i min journal, eller det gör det nog.. Neej.. Jag är så urless på sjukvården nu så jag orkar inte engagera mig i det längre! Jag får nog dras med mina problem resten av livet!.. Usch och fy!

TACK mamma för att du följde med! Älskar dig!

22.16

Kom på nu att ja inte var vid mina sinnens fulla bruk när ja skrev så det kanske är lite osammanhängande! :) Var fortfarande groggy, somnade som ett barn när jag lade mig ner på soffan! :) Men är det nåt ni undrar över så kommentera isåfall! Nu ska jag snart lägga mig, med min onda mage.. :( Skriver mer imorn! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback