Bingo... + idioter.. + akuten??

Hallo!

Idag blir det bilbingo till tusen! :) Hoppas på vinst denna gång! Får väl se, sist gick jag mellan mamma och Maria när vi köpte brickor och självklart så vinner dom båda två, så denna gång ska jag antingen gå sist, eller först! ;) 

Idag har vi varit och handlat lite. Var runt på lite affärer, tittade mest men jag hittade lite ljuslyktor på dollar som jag bara måsta köpa! Jättesöta! Kanske lägger upp en bild lite senare ikväll. Orkar inte just nu.. ;)

Nej, nu ska jag plocka lite här. Ska frysa in korvstroganoffen som jag gjorde igår kväll, så den inte behöver slängas imorn.
Uppdaterar lite senare! PoK!

Alltså shit, måste bara skriva lite nu.. :) Läste lite bloggar nyss, några ganska kända! Och herregud! ^^ VAD FAAN är det dom har blivit känd för?! Jag fattar det inte?! Alltså, den ena en hane ska jag tilläga, kunde inte ens stava som folk. Han babbla om att Paris var en sån vacker stad och att han måste åka tillbaka "där" nu snart.. HALLÅ?! Hahahha! ^^ Tycker det är såå roligt att sitta och titta på folks bloggar, folk som tror att dom är nåt! Sedan hade denna hane skrivit en "hiss & diss" lista.. Diss var alla småstads bloggar.. Han tyckte att det var så töntigt att killar från småstäder bloggade, för han menar, vem vill läsa om att dom shoppar för månadspengen eller skriver om en hemma fest!? Och han syftar på att alla killar vill vara homosexuell som han! ^^ Nej, det tror jag inte! Faktum är att mitt intryck av denne hanes blogg var att han är en bortskämd brat (vilket han vill ge sken av, för att man får mer uppmärksamhet om man spelar idiot som han gör) som sminkar sig till tusen och gillar gumpar..  MIN "Hiss & Diss" Lista! :

DISS!!

Denne "HANE" jag pratat om.. (Har ni läst hans blogg så fattar ni direkt av texten vem jag menar!^^) Du är en skam för svenksa folket! Snälla, sluta spela dum..! Och föresten så är det knappt någon skillnad på Björn Borg eller Gucci/Dior/D&G kalsonger... ^^

HISS!!

Småstadsbloggar! Kom igen folket! Blogga mera! Irritera bratzen i Sthlm!! ^^ Stå på er! Btw, köp Björn Borg kalsonger också! ^^



23.01

Kom hem för en dryg timme sedan.. Och nej, ingen vinst...  >.<   Man ska nog inget ha.. Men men.. Det kommer fler gånger. Sista gången i Bergsjö nästa vecka, men känner jag mor rätt så åker hon nog på Hagmyren på söndagarna också.. ;) Får väl vinna där istället då! :P

Sitter här nu, mår illa som en tok, rapar och känner mej sprängfärdig.. Usch.. Känns som att jag ska explodera.. Vet inte.. Pratade med älsk♥ nyss som undrade om jag ville åka på akuten, för isåfall kom han hem nu och skjutsade mig..  Sötnöten min.. :) Men det känns inte lockande att ligga på ett rum där i fem timmar och vänta innan man får komma upp på avdelningen.. Så inte vet jag.. Får förmodligen göra koloskopin tidigare och då vet jag inte om mamma kan komma och vara med, vilket jag jättegärna vill.. :( Men det känns som att jag hör hemma på ett sjukhus just nu.. Hoppas att det släpper... Dricker lite te, får väl se vad som händer.. Hoppas det inte kommer upp.. "/

Nu ska jag lägga mig och vila lite.. Kanske lungnar ner sig då.. Be för mig gott folk! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback