3/8 - 09

Halloj!

Idag har jag gått intro på ortopeden, avd 6. Det gick bra, men jag tror jag har tagit vatten över huvudet! Just nu känns det som att jag måste vila! Känner verkligen hur slut min kropp är, hur ont jag har! Jag känner inte så mycket när jag jobbar, men när jag kommer hem! Då är det inte roligt! Fick ta smärtstillande nu igen, och det tycker jag inte om! Usch! Vet inte om jag orkar jobba imorn! Vi får se när jag kommer i säng! Pallar inte detta! Får väl ta och göra en ny introduktion någon annan gång. Måste få vila upp mig ordentligt innan jag börjar jobba! Vill helst ha alla undersökningar klara och ha en diagnos med påbörjad behandling, alternativt friskförklaring! Det vore det bästa! Men det kan man väl drömma om! Måste försöka hitta en försäkring som jag kan ha. Antar att det blir svårt att hitta nån som försäkra mig... "/

Nu ska jag titta klart på Beck, så får vi se, kanske sjukanmäler mig också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback