30/8

Japp, då har man varit på bilbingo, mormor vann 20 000.. :P Ganska med tur hon har! ;) Denna säsong har hon vunnit 30 000 och jag bara 3000.. :P Men det är ju alltid kul när det är nån man känner som vinner! :P Det är kanske min tur nästa vecka! ;)

Nu blir det sängen snart! Intro dagar på öron näsa hals mott imorn. Visst, jag var där i 2:an men det är trots allt snart 2 år sedan! :P Men det ska bli roligt, jag trivdes väldigt bra där, med personal och allt! :) Sedan får jag ju förmodligen vara kvar på 7D också, hoppas jag! Annars blir jag ledsen! :( :P Det är min drömavdelning! :P

Nej, idag har det inte hänt så mycket. Varit på stan en sväng med älsk♥ och vart på Kina och ätit gott! :) Myspys med andra ord! :) Man måste kunna unna sig! :P Köpte 2 tavlor till sov rummet. Skulle behöva minst 4 till. 2 till sovrummet och 2 till vardagsrummet. Vi får väl se. Det är inte så dyrt ändå, max 200 för 4 tavlor. Och det är billigt! :P Kanske tar en sväng imorn efter jag och Sandra varit på körskolan. Vill få det mysigt här hemma nu till hösten/vintern. Då ska man ha ombonat hemma tycker jag! Det är då man är mest hemma. På somrarna är man ute mycket.. :P

Nej, nu ska jag titta på sagan om konungens återkomst. Inte hela, men en bit iallfall! Det blir en tidig kväll ikväll! :)

Hörs senare! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback