29/8

Har inte skrivit på ett tag känns det som! ;) En dag... Hah.. Ja, igår var jag och klippte mig. Väldigt tufft vart det! ;) Fräckt är väl kanske rätta ordet! :P Sedan åkte jag, mamma och syrran på IKEA, för 100000:de gången.. :P Mamma håller ju på att göra om i vardagsrummet, men igår blev det klart! Och det blev bra! :) Sedan har det inte hänt så mycket mer. Just nu sitter jag fortfarande i pyjamasen.. Och klockan är snart fyra.. "/ Känner mig så trött! :P Ska gå och duscha så det är ingen idé att klä på mig, har bara inte orkat gå och duschat än! ;)

Jag satt och kollade runt på lite bloggar nyss. Fan vad många som är under 18 som ska få barn! Varför gör dom ingen tv-serie som "Unga Mödrar" i Sverige för? Det finns ju folk så det räcker till tydligen! :P

NU ska jag gå och duscha! Måste! :P Hörs något senare! :)

Vaför säger man att en kvinna är vacker och en man är stilig??! Kan inte en man vara vacker? ;) Kom och tänka på det när jag tittade runt lite på Facebook.. Skumt! ;)

Kommentarer
Postat av: leila

fin blogg

2009-08-29 @ 21:35:38
URL: http://lkr.blogg.se/
Postat av: *Em

Hej! Haft en bra dag? :)

2009-08-30 @ 01:15:00
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback